A Duna House gondoskodik az ingatlanos-utánpótlásról

Az ingatlanszakma kétségkívül egyre nagyobb elismerésnek örvend, azonban a piacon lassan, de biztosan hiány lesz az igazán jó szakemberekből. Ezt a helyzetet a Duna House is felismerte, és a kereslet-kínálat helyrebillentése céljából elindította az Akadémia 2.0 oktatási programját.

Ezt a programot mindazoknak ajánlják, akik nyitottak, érdeklődnek az értékesítői szakma iránt, illetve kellő motivációt éreznek magukban ahhoz, hogy elsajátítsák az ingatlanok értékesítésének fortélyait.

De mitől is vonzó a szakma? Mit ad ez az oktatás az OKJ-s képzés mellett? Ezekre a kérdésekre keressük a választ cikkünkben.

Miért legyek ingatlanos?

Habár a kérdést körbejártuk egy korábbi cikkünkben, – amelyet érdemes a témával kapcsolatban elolvasni – mégis meg kell említeni azt, mitől is igazán vonzó ez a szakma.

Mivel jelenleg az ingatlanpiacon (mind a mai napig) igazi árrobbanás zajlik, egyre inkább élénk kereslet mutatkozik a jó ingatlanasok iránt.

A szakma szépsége az, hogy te magad osztod be a szabadidődet, emberekkel foglalkozhatsz, ugyanakkor – kellő kitartással és türelemmel – sok pénzt is kereshetsz.

Persze joggal merülhet fel benned a kérdés, hogy kiből lesz jó értékesítő? Biztosan kijelenthetjük, hogy aki motivált, jó kommunikációs képességekkel rendelkezik és szeret emberekkel foglalkozni, annak itt a helye a szakmában.

Mit ad a Duna House Akadémia 2.0-ás képzése?

A képzés egyik fontos része a piacképes tudást nyújtó ingatlanközvetítői oktatás, amely egy hivatalos OKJ képzésnek felel meg.

„Az ingatlanközvetítő szakma folyamatos kihívásokkal küzd elismertsége és népszerűsége tekintetében is. A piacon lévő vállalatoknak, amelyek tényleges, használható tudással rendelkeznek, felelőssége és lehetősége egyben a szakma fejlődése érdekében lépéseket tenni” – mondta Radó Tamás az Akadémia 2.0 oktatási vezetője.

A képzés időtartama mintegy 240 óra, a sikeres vizsga után pedig azonnal elhelyezkedhetsz a szakmában. Azonban fontos tudni, hogy itt még nem ér véget a tanulás, sőt, ekkor kezdődik csak igazán.

Az alapképzés mellett ugyanis az Akadémia 2.0 olyan fontos témákkal is foglalkozik mint a vevők kezelése, a tárgyalástechnika, illetve az asszertív kommunikáció. Ezek elsajátítása pedig komoly és hatékony “fegyvertény” az értékesítés során.

Az oktatás lényege, hogy gyakorlati példákon, szituációkon – és azok elemzésén – keresztül mutatják be a szakma mindkét oldalát. Ezáltal kvázi instant javaslati megoldásokat is nyújtanak az előadás során.
Eddig minden képzés teltházas volt, érdemes tehát sietni, nehogy lecsússz erről a remek lehetőségről.

A hozzászólások le lettek tiltva.