A Duna House gondoskodik az ingatlanos-utánpótlásról
Az ingatlanszakma kétségkívül egyre nagyobb elismerésnek örvend, azonban a piacon lassan, de biztosan hiány lesz az igazán jó szakemberekből. Ezt a helyzetet a Duna House is felismerte, és a kereslet-kínálat helyrebillentése céljából elindította az Akadémia 2.0 oktatási programját.
Ezt a programot mindazoknak ajánlják, akik nyitottak, érdeklődnek az értékesítői szakma iránt, illetve kellő motivációt éreznek magukban ahhoz, hogy elsajátítsák az ingatlanok értékesítésének fortélyait.
De mitől is vonzó a szakma? Mit ad ez az oktatás az OKJ-s képzés mellett? Ezekre a kérdésekre keressük a választ cikkünkben.
Miért legyek ingatlanos?
Habár a kérdést körbejártuk egy korábbi cikkünkben, – amelyet érdemes a témával kapcsolatban elolvasni – mégis meg kell említeni azt, mitől is igazán vonzó ez a szakma.
Mivel jelenleg az ingatlanpiacon (mind a mai napig) igazi árrobbanás zajlik, egyre inkább élénk kereslet mutatkozik a jó ingatlanasok iránt.
A szakma szépsége az, hogy te magad osztod be a szabadidődet, emberekkel foglalkozhatsz, ugyanakkor – kellő kitartással és türelemmel – sok pénzt is kereshetsz.
Persze joggal merülhet fel benned a kérdés, hogy kiből lesz jó értékesítő? Biztosan kijelenthetjük, hogy aki motivált, jó kommunikációs képességekkel rendelkezik és szeret emberekkel foglalkozni, annak itt a helye a szakmában.
Mit ad a Duna House Akadémia 2.0-ás képzése?
A képzés egyik fontos része a piacképes tudást nyújtó ingatlanközvetítői oktatás, amely egy hivatalos OKJ képzésnek felel meg.
„Az ingatlanközvetítő szakma folyamatos kihívásokkal küzd elismertsége és népszerűsége tekintetében is. A piacon lévő vállalatoknak, amelyek tényleges, használható tudással rendelkeznek, felelőssége és lehetősége egyben a szakma fejlődése érdekében lépéseket tenni” – mondta Radó Tamás az Akadémia 2.0 oktatási vezetője.
A képzés időtartama mintegy 240 óra, a sikeres vizsga után pedig azonnal elhelyezkedhetsz a szakmában. Azonban fontos tudni, hogy itt még nem ér véget a tanulás, sőt, ekkor kezdődik csak igazán.
Az alapképzés mellett ugyanis az Akadémia 2.0 olyan fontos témákkal is foglalkozik mint a vevők kezelése, a tárgyalástechnika, illetve az asszertív kommunikáció. Ezek elsajátítása pedig komoly és hatékony “fegyvertény” az értékesítés során.
Az oktatás lényege, hogy gyakorlati példákon, szituációkon – és azok elemzésén – keresztül mutatják be a szakma mindkét oldalát. Ezáltal kvázi instant javaslati megoldásokat is nyújtanak az előadás során.
Eddig minden képzés teltházas volt, érdemes tehát sietni, nehogy lecsússz erről a remek lehetőségről.
A hozzászólások le lettek tiltva.