Irodavezető: Fekete – Kardos Zoltán

Elérhetőségei: fekete.kardos.zoltan@dh.hu, +36/20-512-1716

Az iroda küldetése, célja:
Közel 20 évet töltöttem a kereskedelemben, értékesítési területen. Vezetőként sok tapasztalatot szereztem mind a multinacionális cégeknél mind pedig a kisebb hazai vállalkozásokban, hol 8-10 főt irányítva hol pedig akár 500 fő feletti csapatot. Szeretném behozni ezeket a tapasztalatokat, értékesítési folyamatokat az ingatlan értékesítésbe, hogy még sikeresebb és elismertebb legyen ez a szakma.

Vezetőként célom az, hogy olyan munkakörnyezetet, hátteret és támogatást nyújtsak a kollegáimnak, akik ha befektetik az idejüket, szorgalmukat és hitüket akkor a céljaik, álmaik meg fognak valósulni. Mindezt egy olyan inspiráló és változatos munkakörben, ahol nincs két egyforma vevő vagy ingatlan és mind felfedezésre vár.

 

Ferenci Ágnes – Irodavezető helyettes – Nagy Lajos Király úti iroda

Elérhetőségei: ferenci.agnes@dh.hu +3630/500-4827

Az iroda küldetése, célja:
Saját ingatlanom sikeres értékesítése során kerültem kapcsolatba a Duna House-al, 2011-ben. Évtizednyi otthon töltött év után, miközben gyermekeimet neveltem, eljött az a pillanat, hogy újra gondoljam Önmagam és ismét dolgozni kezdjek. Az ingatlan értékesítésben megtaláltam mindazt, amire vágytam egy új szakmával kapcsolatban. A változatos feladatokat és kihívásokat, a rugalmas időbeosztást, az önálló munkavégzés és a fejlődés lehetőségét. 2014-ben Irodavezető lettem a XVII.kerületben, de élethelyzetem változása miatt Zuglóba költöztem és 2015-ben már a Nagy Lajos király úti irodában dolgoztam értékesítőként, majd később az Irodavezető asszisztenseként. 2019 januárjában kaptam a felkérést Gergőtől, hogy kibővített feladatkörrel, legyek a helyettese, amit nagy örömmel fogadtam!
Közös célunk, hogy profi csapatunk folyamatosan fejlődjön és értékesítőink napról – napra újabb motivációt és lendületet kapjanak. Minden nap azon dolgozunk, hogy a szakmai és emberi támogatásunk mellett munkatársaink kihozhassák magukból a legtöbbet és újabb sikereket érhessenek el, erkölcsileg és anyagilag egyaránt. Hiszünk a csapatunk erejében, hiszünk a jókedvben és az összetartozásban!

” Az én sikerem, a Te sikered, a Mi sikerünk!”

 

Németh ÉvaNémeth Éva – Irodavezető – Bécsi úti iroda

Elérhetőségei: nemeth.eva@dh.hu +3630/388-2845

Az iroda küldetése, célja:
2019 tavaszán megújult a Bécsi úti iroda. A modern munkakultúrát fontosnak gondolva az iroda design stílusosan valósult meg. Az iroda működését a minőségi, szakmailag igényes ügyfélkiszolgálás jellemzi.
2011 óta vagyok a Duna House tagja. Az évek során sok ingatlanpiaci változást tapasztaltam. Elvem mindig a leggyorsabban érdemes a változásokat követni. Az ingatlan értékesítési szakma örök mozgásban van, rendkívül érdekesen változatos, egy különleges életforma.
A legfőbb célom a csapatunkban a szakmai egyéni fejlesztések a határtalan sikerek megszerzéséért. Célom egy kiemelkedő, innovatív, motivált csapat vezetése, ahol a siker nem cél, hanem mindennapos elérhető dolog, valamint az, hogy meg tudjam mutatni minél többeknek, hogy a „görcsmentes”, de kitartó munka mindig meghozza az eredményét!

Mottónk: “Vagy találunk ott utat, vagy építünk egyet.”

 

hnl oPula Olivér – Irodai értékesítési vezető – József körúti iroda, Baross utcai iroda

Közel 11 éve hoztam meg életem egyik legjobb döntését. Friss diplomásként azt éreztem, hogy nem szeretnék 25 évesen egy íróasztal mögött – napi 8 órában- ülni. Ennél nagyobb szabadságra és több térre vágytam, így jelentkeztem ingatlanértékesítőnek. 5 éves sikeres ingatalanértékesítési időszak után, immár 2011 szeptembere óta vezetem a József krt.-i irodát.

Irodánk nagyon dinamikusan fejlődik, a 2016-os évben az 5 legjobb budapesti Duna House iroda egyike volt. Számomra nagyon fontos a –sikeres működés mellett – a kiváló irodai hangulat, és az értékesítők csapatként való gondolkodása, mindennapi közös együttműködése. Csak akkor leszünk sikeresek, ha „kedvünk van” bejönni az irodába, ingatlant értékesíteni. Az évek alatt megtanultuk az itt kapott szabadságot helyén kezelni, magunkra, mint egyéni kis vállalkozásokra tekinteni, önmagunkat menedzselni. Így céltudatossá és a megfelelő folyamatokra fókuszálva hatékonnyá váltunk. Soha nem dolgoztam máshol, így még csak elképzelni sem tudom, milyen alkalmazottnak lenni, „órát blokkolni”, vagy a szabadnapokkal „sakkozni”. Az elmúlt 11 évben az ingatlanértékesítés és az értékesítőim támogatása az életem mindennapi részévé vált, ez már nem munka, annál sokkal több…

Mottónk: “Válassz olyan foglalkozást, amit szeretsz és soha többé nem kell dolgoznod.”