csikosilonaCsikós Ilona – Telemarketing munkatárs

MINDEN HÍVÁS – KIHÍVÁS! Márpedig én szeretem a kihívásokat… és az embereket! 2016 tavaszán, ismerősöm ajánlásának köszönhetően kezdtem el dolgozni a Duna House-nál telemarketingesként. Megtisztelő számomra, hogy országos szinten a Duna House tíz legsikeresebb irodáinak egyikében dolgozhatok és részese lehetek ennek a sikernek. Nem szeretem a szót “telemarketinges”, mert az a tapasztalatom, hogy az emberek fejében legtöbbször negatív képet alkot, és én egy pozitív gondolkodású ember vagyok. Szívesebben mutatkozok be, mint az értékesítők ügyfélkapcsolati asszisztense. Szeretem a munkámat, színes, változatos és a legfőbb szempont számomra a szabadság, hogy én oszthatom be az időmet.

Meggyőződésem, hogy a megfelelő kommunikációval, alázattal és elhivatottsággal, hiteles tájékoztatással el lehet nyerni a telefon túloldalán lévő ügyfelek bizalmát. Nagy kihívás néhány mondattal felkelteni az érdeklődését szolgáltatásaink iránt. Úgy megszólítani ismeretlen embereket, úgy kommunikálni, hogy nem látja a rám jellemző egyediségemet, a gesztusaimat, az öltözködésemet, nem érzi az illatomat. Előfordul, hogy elutasítást kapok, de ez nem riaszt el, hanem megerősít. Tudom, hogy nem a személyemnek szól, hanem az ismeretlennek. Ezért is igyekszem felkészíteni őt felelősséggel, hatékonyan, hogy mi vár rá, ha az értékesítőnk felkeresi, és a beszélgetés végén már ő akarja a személyes találkozást. A kapcsolat hídja vagyok értékesítő és az ügyfél között. Az értékesítő már a telefonos kapcsolat folytatásaként nem kell, hogy elölről kezdje az értékesítést, elég, ha bekapcsolódik, mint egy folytatásos történethez. A piac folyamatosan változik, de az emberek igénye a törődésre, hogy őszinte érdeklődéssel figyeljenek rájuk, változatlan marad. Küldetésem: segíteni az embereknek. Ehhez legfontosabb az empátia, a kitartás, hogy tudjak kérdezni, és figyelmesen hallgatni. Így tudok én lenni közös sikereink előfeltétele. Remek csapattal dolgozom együtt, és ez igazi csapatmunka.